Iida Kukkonen, Tero Pajunen, Outi Sarpila ja Erica Åberg 

Ulkonäköyhteiskunta – Ulkoinen olemus pääomana 2000-luvun Suomessa

14.90 24.90 

Saatavana myös äänikirjana ☊
ISBN: 9789523511576

Kirjoittaja: Iida Kukkonen, Tero Pajunen, Outi Sarpila ja Erica Åberg 

Julkaisuajankohta: 9 / 2019

Sivumäärä: 290

Lataa painokelpoinen kansikuva

Osastot: ,
Avainsanat tuotteelle , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Jaa tämä:

”Miten paljon työtä, vaatimuksia ja rajoituksia sisältyy ”luonnolliseen” ulkonäköön.” Me Naiset 8.1.2023

”suosittelen tätä jokaiselle, joka vähänkin epäilee sitä, onko ulkonäöllä muka oikeasti merkitystä työmarkkinoilla, ystävyyssuhteissa tai romanttisia suhteita muodostettaessa.” Lähiömutsi 4.1.2023

”Sosiaalinen media esittää idealisoituja kuvia eikä kerro, kuinka paljon aikaa ja vaivaa jokaisen kuvan tuottamiseen on käytetty”, Helsingin Sanomat 20.5.2021

”Viehättävä ihminen näyttää nyt toisenlaiselta kuin ennen – Moni käyttää ulkonäköä hyväkseen, mutta kaikissa asioissa se ei ole hyväksyttyä, sanoo tutkija.” Helsingin Sanomat 24.9.2019

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Ulkonäköyhteiskunta – Ulkoinen olemus pääomana 2000-luvun Suomessa”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *