Ale!

Naomi Klein

No logo – Tähtäimessä brändivaltiaat

12.00  5.50 

No logo on kansainvälinen bestseller, josta tuli ilmestyttyään maailmanlaajuinen ilmiö. Nykyisessä talouskriisissä Naomi Kleinin arvio yritysten ja brändien hallitsemasta maailmasta on yhä tuoreempi ja vaikuttavampi.

Tilattavissa

ISBN: 978-952-264-425-1

Kirjoittaja: Naomi Klein

Julkaisuajankohta: 1009 / 2015

Sivumäärä: 514

Suomentaja: Liisa Laaksonen, Maarit Tillman

Alkuperäinen nimi: No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies

Lataa painokelpoinen kansikuva

Osastot: ,
Avainsanat tuotteelle , , , , , , , , , ,
Jaa tämä:

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “No logo – Tähtäimessä brändivaltiaat”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *