Ale!

Pauli Kopu

Media television jälkeen – Tutkimusmatka tarinoiden tulevaisuuteen

norm. 29.00 
Innon hinta: 23.90 

Tilattavissa

ISBN: 9789523511583

Kirjoittaja: Pauli Kopu

Julkaisuajankohta: 6 / 2019

Sivumäärä: 250

Lataa painokelpoinen kansikuva

Osasto:
Avainsanat tuotteelle , , , ,
Jaa tämä:

Tarinat joita kerromme ja tieto johon uskomme ovat yhdistelmä tekno­logiaa, liiketoimintaa ja luovuutta. Nämä kolme synnyttivät digitalisaation, joka muutti musiikin, printin ja lopulta television. Yli 50 vuotta jatkunut joukko­tiedotusvälineiden kausi on ohi. 

Miten tarinankerronta ja tiedonvälitys muuttuvat? Ovatko perinteiset mediat kuolemassa vai sopeutumassa? Entä miten käy tieteelle, journalismille ja yhteiskunnalliselle yhteenkuuluvuudelle, kun uutislähteet sirpaloituvat? 

Kirja kertoo murroksen tarinan tekno­logian, liiketoiminnan ja luovuuden kautta. Pauli Kopu haastatteli kirjaa varten 2013–2018 yli 140 kansainvälistä asiantuntijaa median, viihteen, markkinoinnin, teknologian, akate­mian, rahoituksen sekä kasvuyrittäjyyden kentässä. Se tarjoaa kiinnostavan näkymän tulevaisuuden vision median kanaviin, uutisiin, mainoksiin ja tari­noihin.

Kopu , Pauli

Pauli Kopu on työskennellyt liikkuvan kuvan parissa koko uransa. Ohjaajana, käsikirjoittajana, tuottajana ja Puolustusvoimien taistelukuvaajana ollut Kopu palkittiin Cannesissa 2012 maailman lupaavimpana nuorena tuottajana. Hän on työskennellyt Los Angelesissa -Ro-vion, NASAn ja NBAn sisällöntuottajana. Pauli Kopu on yksi YouTube-fanitapahtuma Tubeconin perustajista ja avainhenkilöitä startup- ja teknologiatapahtuma Slushin alkuvaiheiden luovassa tiimissä. Kopu on liikkuvaan kuvaan erikoistuneen KLOKin perustaja ja toimitusjohtaja.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Media television jälkeen – Tutkimusmatka tarinoiden tulevaisuuteen”

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

“Tubeconissa ja Slushissa vaikuttanut Pauli Kopu kävi jututtamassa media- ja teknologiajättien edustajia ja kirjoitti heidän sanomisistaan villejä visioita pursuavan kirjan.”
Helsingin Sanomat, 17.6.2019

“Teoksessa pohditaan mediaa monelta kantilta sisällöstä kanaviin ja
teknologiasta liiketoimintamalleihin.”
Markkinointi&Mainonta, 12/2019